FAQ

Napaka E90

Koda E90 se pojavi, ko je pretok vode premajhen. Ta koda je pogosto povezana s slabim vzdrževanjem vode, na primer zaradi umazanega/starega filtra, umazane vode ali bakterij/alg. Preglejte spodnji kontrolni seznam in preverite, če katera od spodnjih navedb ustreza:

  • Filter je potrebno sprati vsak dan in po vsaki uporabi. Filter menjajte redno (po nekaj dneh do 1 tedna).
  • Voda mora biti čista. Raven klora v vaši vodi mora vedno imeti med 2 in 4 ppm.
  • Če je vaša voda zelena/motna/mlečne barve ali se na njej nabira pena, je to verjetno vzrok, da se prikazuje koda E90.
  • Klor v void zagotavlja dezinfekcijski učinek in tako ohranja vodo čisto. Filter je le v pomoč pri odstranjevanju delcev iz vode.

Ali sta tako filter, kot voda čista?

Odvijte ohišje filtra in pritisnite gumb za filtriranje.

Ali se koda E90 prikaže tudi, ko filtra ni?

Se koda E90 še vedno pojavlja?

Za nadaljnjo pomoč se obrnite na lokalni servisni center.

Se koda E90 ne prikazuje več na nadzorni plošči?

To pomeni, da vzrok za kodo E90 ni mehanska težava, temveč umazan filter in/ali slabo vzdrževanje vode. V tem primeru zamenjajte filter in/ali izvedite potrebne ukrepe, da dosežete pravilno raven klora.

Za več informacij o vzdrževanju vode preberite:

Splošno vzdrževanje za PureSpa masažnega bazena