FAQ
Router morda preprečuje bazenu, da bi se povezal z mobilno aplikacijo. Če želite preveriti, ali je težava morda v routerju, se lahko z bazenom povežete prek Wi-Fi dostopne točke (hotspot). Za to boste potrebovali dodaten mobilni telefon. Če želite vzpostaviti povezavo z dostopno točko Wi-Fi, sledite spodnjim korakom:
Korak 1:
Na prvem telefonu ustvarite Wi-Fi dostopno točko.
Ustvarjanje dostopne točke Wi-Fi se razlikuje glede na telefon. Če želite ustvariti dostopno točko za svoj telefon, glejte uporabniški priročnik telefona.
Korak 2:
Povežite drugi telefon z dostopno točko Wi-Fi prvega telefona.
Korak 3:
Na drugem telefonu sledite korakom za seznanjanje aplikacije in bazena.
Če seznanjanje deluje, to pomeni, da vaš router morda blokira povezavo med bazenom in mobilno aplikacijo. Morda se boste želeli obrniti na svojega ponudnika internetnih storitev, da preverite nastavitve.
Če težave niste odpravili, se za nadaljnjo pomoč obrnite na lokalni servisni center.