FAQ
Možni razlogi za sporočilo o napaki 91 pri solinatorjih in peščenih filtrirnih napravah
- Nezadostna količina soli v vodi
Pravilno količino soli enakomerno vsujte v vodo po celotni površini bazena. Soli ne dodajajte prek skimerja, saj se lahko zamaši. Če želite pospešiti raztapljanje soli, jo lahko enakomerno razporedite po dnu bazena, na primer z metlo. Sol na dnu ne sme ostati samo na enem mestu. Po 24 urah se bo vsa sol raztopila, nato lahko vklopite solinator. Nastavite želeni čas. Upoštevajte tabele v priročniku.
Če ste v bazen dodali pravilno količino soli, ki je navedena v uporabniškem priročniku, in se še vedno pojavlja sporočilo o napaki 91, soli ne dodajajte več. Težava verjetno ni v premajhni količini soli, ampak bo vzrok drugje, nadaljujte s točko 2 in 3.
- Elektrodo je treba očistiti
Očistite elektrodo (s potopitvijo v ocetno raztopino) v skladu z uporabniškim priročnikom.
- Elektrodo je treba zamenjati
Če je količina soli v bazenski vodi ustrezna in je/so elektroda/-e čiste, bo verjetno treba elektrodo/-e zamenjati. Če je izdelek v garanciji, ga reklamirajte pri prodajalcu. Če ni v garanciji, lahko po elektrodi povprašate kot po rezervnem delu. Številko nadomestnega dela najdete v svojem uporabniškem priročniku. To je 5-mestna številčna koda.
Možni razlogi za sporočilo o napaki 92 pri solinatorjih in peščenih filtrirnih napravah s solinatorjem
- Preveč soli v vodi
Če se na solinatorju prikaže napaka 92, potem je sistem izmeril visoko količino soli v vodi. Težavo odpravite tako, da elektrodo najprej očistite v skladu s priročnikom. Potem morate znižati količino soli v vodi. Približno 25 % vode v bazenu zamenjajte z novo vodo, dokler koda 92 ne izgine.
- Nedelujoča elektroda
Če je naprava v garanciji, jo reklamirajte pri prodajalcu. Sicer lahko elektrodo naročite kot nadomestni del.
- Temperatura vode je 35 °C ali več
Poskusite znižati temperaturo vode.